Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

28 Eylül 2011 Çarşamba

13# Paintball

Hayatımda ilk defa yaptım ve nasıl yaptım oraya nasıl gittim anlatmakla olmaz gerçekten yaşamanız gerekiyor. Tabiki yine bir iş yaparken plansız oldu tahmin edeceğiniz gibi. Bizim aslında dünki planımız eski okulumuza gidip Betül'ün doğumgününü bir de karşılıklı kutlamaktı. Öyle de yaptık. Sabah Arda biraz zor uyansa da. 12de okulda olmaya başardık. Öğle teneffüsü falan oldu derken. Betül geldi konuştuk sohbet ettik. Bir telefon geldi. Ardanın annesi -Nuray Teyze-. Halisler paintball'a gidiyormuş. Siz de gider misiniz? Arda gider miyiz dedi bana. Gideriz dedim. Ne diyebilirim yani. Gideriz. Her neyse. Yalnız bize 10 dakika sonra biz orda olucaz başlarız demişti Halis, durum böyle olduğu halde gitmeye karar verdik. `Yunuseli-Balat Ormanı` arası sizce ne kadar süre alır Bursada yaşayanlar? Altımızda araba yok onu da hesaba katın. 30 dakikada oradaydık. Zor oldu ama başardık. Gittiğimiz gibi kıyafetleri giydik. Baya kalabalıktık. 13 Alman, 13 Türk. Orada tabi herkes birbirini tanıyordu tek yabancı sima bendim sanırım. Arda'da bir kaç kere onlarla beraber olmuştu diye hatırlıyorum. Neyse Almanlar bizi harcar diyordum ben. Çok sağlamlardı gerçekten. Toplam 3 oyun olacaktı. İlkini onlar kazandı çünkü vurulan çıkıyordu. E Almanlar da iyi nişancı. 1-0 geriye düştük ama diğer 2 oyunu kazanmayı başardık -bir şekilde-. Eve dönüşümüz ayrı bir fiyasko. Biz bütün bunları 30 lirayla yaptık şuana kadar. Zaten 30un 10u en başta taksiye gitti gelirken. Halis sağolsun bizim geri kalan paintball'u ödedi ama. Eve dönecek 1 kuruşumuz vardı bir tek. Benim cüzdanda hep bulundurduğum. Ama bir işe yaramıyor tabiki o da. Tan Okulları'nın önüne kadar Paintball işletmecisi bıraktı. Ordan taksiye bindik. Ordan metroya. Ama Bukartımda bile para yoktu. Bu kadar utanmamıştım ben bir yerde. Param yok ama hiç bir şeyden geri kalmadım. Herkesten özür dileyerek bu yayını burada bitiriyorum. Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.