Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

14 Eylül 2011 Çarşamba

10# Monoton Olmayan Bir Kaç Gün Daha

Bugünlerde normalden farklı çok şey yaşamaya başladım. Ben bugün Yetenek Sizsiniz Ön Elemesine katıldım. Sağolsun kardeşim Arda yalnız bırakmadı. Yazo, Zümbül ve Oyti'de yanımdalardı. Önce orada olanları anlatmakla başlayayım ben.

Ön eleme Merinos Kongre Merkezindeydi. Sabah erken uyandım. Daha söyleyeceğim şarkı bile belli değildi. Sabah uyandığımda 1-2 saat hatta sesimi açamamıştım sesim çıkmıyordu. Neyse. Bir şekilde şarkımı seçtim bir kaç kere prova yaptım ve evden çıktım. Şarkım Ezginin Günlüğünden Düşler Sokağı'ydı. Her zaman söylerdik zaten artık sesimi o şarkıda istediğim gibi kullanabiliyordum zaten. Gittikten yarım saat sonra falan içeri girdim ve  orta yere koyulmuş bir sandalyeye oturdum. Kameranın karşısına geçtim. Bu kayıt tabii ki televizyon için değil daha bilir kişilerin değerlendirmesi içindi. Ve şarkımı söyledim istediğim gibi de oldu. Şarkıyı söylemeden bir kaç  tane soru sormuşlardı onu da geçmeden edemiyorum. 500 bini kazanırsan ne yapmak istiyorsun dedi? Gel de ben kazanacağıma inanmıyorum de. Diyemedim kestirme yoldan cevabımı verdim geçtim söyledim işte şarkımı.

Öyle böyle derken bugün yaşananlar bu. Ardından bizim panpalarla biraz eğlendik, akşamı ettik evimize döndük işte. Neyse.

Farklı sayılabilecek benim için çok önemli olan başka bir olay da 1 senenin ardından sonunda hakem olduğum ve bu haftasonu bana maç verildiği. İlk maçıma bu haftasonu çıkıyorum ve gerçekten bu benim için çok büyük heyecan. Tereddütlerim var. Ben bayrak kaldırmayı, yan koşuların neye göre yapıldığını taaa 1 sene önce gördüm. Dile kolay ama o 1 sene ÖSS senesiydi unutmayalım. Şuan maçın yeri saati günü belli değil ama maç geleceği bana bildirildi. Tebligatlar Cuma günü açıklanacak heyecanla bekliyorum açıkcası. Buraya kadar sabredip okuyanlara teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.