Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

19 Eylül 2011 Pazartesi

12# HİF



Şimdi soracaksınız bu 'HİF' nedir? HİF şudur. HerkesiçinFUTBOL. Yani 15 yaşından 65 yaşına kadar herkes hakem olabiliyor artık. Ben geçen sene başvurup olmuştum hakem ama bütün sene antremanlara katılamadım bu yüzden maç alamadım. ÖSS senesiydi malum. Bu sene hatta daha 2.5-3 ay öncesinde antremanlara başladım ve dün ilk maçıma çıktım arkadaşlar. Çömezliğimiz belli ama çok bariz saçmalıklar da yapmadım. İlk maçlarında hakemlerin yaptıklarını dinliyorum da gerçekten onlara göre daha iyi bir maç çıkardım -bence-. Maç Altınsabanspor-Arabayatağıspor'un U17 maçıydı. Yardımcı hamen olarak bayrağımı aldım. İlk yarı maç hep diğer yarı sahada geçti benim fazla işim yoktu denebilir ama hakem arkadaşlar görmesin yanlış anlarlar o anlamda demedim. Fazla koşmam gerekmedi anlamındaydı. Neyse. Maç 3-0dan 3-2 oldu. Altınsaban geride ve bastırıyor beraberlik için. Boru değil bu ilk maç herkes 3 puanla başlamak ister. Öyle böyle derken Arabayatağı bir atak yaptı ve benim yarı sahamda oluyor. Top çelişkili olarak gol çizgisini geçip geçmediğini söylemem gerekiyor. Şut oldu ve kaleci topu çıkarmaya çalıştı. Ben gördüğümü yapacaktım ama biraz tereddüt ettim o hoş olmadı kabul ediyorum. Ama topun çizgiyi tamamen geçtiğini gördüm ve sonunda 25 metre orta sahaya doğru deparımı attım. Gol saydım. İlk maçımdaki en riskli karar buydu heralde. Zaten bütün saha nasıl olduysa öğrenmiş bunun ilk maçı diyorlardı. Umarım daha iyiye giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.