Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

1 Ekim 2011 Cumartesi

14# Herkese iyi uykular.

Aynanın karşısına geçtiğimde kendime şaşırıyorum. Gözlerim doluyor, salak diyorum kendi kendime salaklık etme unut, o hiç senin olmadı ki. Ama kendimi tutmayı hiç başaramadım. Her seferinde ağladım. Nasıl oldu bilemedim. Ben bu kadar acı çekecek ne yaşadım? Bunları beyaz sayfaya yazarken bile kendime yenik düşüyorum. Aklım yazma 'ne işine yarar' diyor. Kalbim 'bir işine yaraması gerekmiyor, sen içinden ne geliyorsa onu yap' diyor. Kendime şaşırıyorum. Anlayamıyorum. Arkadaşlarım artık 'hala mı?' diye sorduğunda 'tabiki hayır' diyorum onlara. Ama içimde kopan fırtınayı, kalbimde hissettiğim acıyı kimseye anlatamıyorum. Kendime şaşırıyorum. Ben bu değilim belki, yapamıyorum çünkü aklımdan, kalbimden söküp atamıyorum. Ne yaşadık ki beraber 'kocaman bir hiç'. Kimse de demiyor ki 'Ömer neden seviyorsun?' İşte şimdi saçmaladım. Eğer ben de bilseydim neden sevdiğimi, örneğin sadece güzelliğine tutulmuş olsaydım, bu kadar uzun sürmezdi inanın. Dünyada milyonlarca güzel kız var. Anlatamıyorum, derdime çare bulamıyorum. Ben bulamıyorsam bana kim yardım edebilir ki, kimin buna gücü yetebilir? Ben her okuduğum sözde, her dinlediğim şarkıda, her baktığım yerde onu görürken bu nasıl olur? İlk defa bu kadar fazla dile getirebildim, halbuki bu zamana kadar ben bunlar sözle anlatılmaz diye düşünürdüm. Şaşırdım. Bir kez daha ben sevdiğimi fark ettim. Unutamadığımı, unutamayacağımı fark ettim. Kimsenin onun daha doldurmadığı yeri alamayacağını fark ettim. Kimsenin onun gibi olamayacağını, onun gibi bakamayacağını fark ettim. Kimsenin onun gibi gülemeyeceğini, onun kadar iyi niyetli olamayacağını fark ettim. Acaba çok mu şey fark ettim? Biraz durmalıyım sanki. Hiç bu kadar kendimden emin konuşmamıştım. Ama ilk defa 'onu' yazarken de 'dur oğlum yapma artık' demedim kendime. Mutluyum onun yokluğuyla bile. Ve bu gece farklı bir şey yapıyorum. Onu görmemek için uyumuyorum. Herkese iyi uykular.

5 yorum:

  1. içinde bulunduğum durumu dile getirdin desem ?

    YanıtlaSil
  2. biraz daha yazmak istedim.. ben de rahatlayamıyorum başka türlü galiba hiç bir zaman senin olmayacak birini sevmek en zoruymuş ömer biraz yalnız kaldığımda onu düşünmeden edemiyorum ama o arkadaşı olarak görmeye devam ediyor en azından şu son zamanlara kadar öyleydi.. Bana mesaj attı geçen gün napıyorsun diye cevap veremedim ya da vermek mi istemedim orasını da tam bilmiyorum ya neyse cevap versem tam başka şehire gidip okula başlayınca farklı yüzler falan bi müddet unutmuştum sanki ama ben öyle sanmışım aslında mesaj attığında anladım ki içimdeki o sevgi hiç bir yere gitmemiş cevap vermedim çünkü tekrar onu düşünmeye başlamaktan korktum belki diyorum böylece onu uzaklıştırmış olurum biraz kendimden çünkü aramızda bir şey geçmesine imkan yok şimdi uzun bir süre sonra attığı mesjdan sonra tekrar o suskun halime döndüm uyuyamadan geçecek gecelerime yine başlıyorum galiba...

    YanıtlaSil
  3. benim öğrendiğim şey artık şu oldu. uyuyorum. canımı artık çok da fazla yakmıyor. çünkü ben onu tam 3 aydır görmüyorum. görmek de istemiyorum artık. gördüğümde aklımda fazladan bir ay daha kalsın istemiyorum. düşünmek saçma. düşünmüyorum. hayat güzel. o kendi hayatını yaşıyor kendi sevgilisiyle artık. ben de kendi hayatımı yaşayacağım.

    YanıtlaSil
  4. Kısa ve öz "her zaman birisi daha çok sever" sen az sev bağlanma olacağı varsa olur.Takma o cinsten insanları şeytanın sol kolu denir ya onlar için, onlar hakkında kafanı yorduğuna değmez ;)

    YanıtlaSil
  5. eyvallah aynen :) her zaman biri daha çok sevmemesi gibi bi olasılık olsa, iki tarafta eşit sevse, eşit bağlansa, zaten hiç bir sorun kalmaz sanırım :)

    YanıtlaSil

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.