Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

29 Ağustos 2011 Pazartesi

4# Yarın Bayram.

of ya. yarın yolculuk var bize. sabaha karşı 5de falan yola çıkacağız. ne de olsa yol uzun oldukça. kayseriye gidiyoruz. babannemin yanına. özledim aslında ama. ilk günlerde güzel gelen akraba ziyaretleri günler geçtikçe sıkıcı olmaya başlıyor. bunda herkesin hemfikir olacağına eminim.

bugün tıraş oldum. baya bildiğin subay tıraşı hatta. ne kadar güzel saçlarım vardı diyorum her kestirdiğimde. ama bayram içinde iyi oldu. sakallarımı bile tertemiz yaptım. akrabalarıma daha temiz görünücem diye. yazıktır. keşke herkes kendini nasıl güzel/yakışıklı hissediyosa istediklerini ona göre yapsa.. ama büyüklerimiz böyle olmayabiliyor bazen işte. neyse gereksiz ayrıntılara gerek yok.

bir de aklıma şu geldi. resmi koymak istedim anlayacaksınızdır zaten :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.