Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

16 Ağustos 2011 Salı

2# İş Hayatı Acımasız

İş hayatı acımasız falan değil. Başlığa bakıp yanılmayın hiç bir sıkıntım yok şuan. Sadece ilk 2 gün bacaklarım biraz ağrıdı. Yarın 4. günüm olucak artık. Alıştım.. Ve çalışırken aynı zamanda eğleniyoruz da.. En sevdiğim arkadaşlarımla beraberim burada. Arda Yüzbaşıoğlu ve Yağmur Büyükuysal ile.. 2 hafta çalışmayı planlıyorum şuan ama zaman ne gösterir bilinmez.. Ehliyet kursuna yazılmayı düşünüyorum Ekimde. İçinde bi tuzum olsun istiyorum çorbada sadece. Hayatta bir çok şey gereksiz olsa da. Ailem söz konusu olunca elimden geleni yapmak istiyorum.. Benim için en gerekli insanlar onlar.



Benim daha önce böyle tecrübem pek olmamıştı. Uludağ'da bir yerde çalıştım daha önce. O da 2 gün. 5 tane falan patron vardı. Hepsi de köpekmişcesine davranıyorlardı. Ve karakterlerini de beğenmediğim için. Ben devam edemem diye bırakmıştım. Eğer bırakmasam işte o zaman belki anlardım iş hayatının acımasız olduğunu.. Ama yapamadım, şuan pişman değilim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.