Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

10 Ağustos 2011 Çarşamba

1# Merhaba 'Gereksiz' Yere Bunu Okuyacak Olan Arkadaşlar

İlk göndermem olucak bu benim Blogger'da. Öncelikle herkese merhaba. İlk yazımda sizleri sıkmak istemiyorum. Okumadan kaçmanızı istemem. Sıkıcı bir konuyla başlamayacağım o yüzden. Gençlere -yani bizlere- yakın bir konu seçmeye çalıştım. Sanal ortam dedikleri sosyal paylaşım siteleri. Bunlardan en az birini kullanmayan yoktur diye düşünüyorum. Yanılmak güzel şeydir. Ama bunu okuyorsanız siz o kişi değilsiniz.

Ben hem facebook, hem twitter, hem de tumblr kullanıyorum. Artık blogger da kullanmaya başladım denebilir. Bunların kötü şeyler olduklarını düşünmüyorum tabii ki. Ve kullanılmamaları gerektiğini de. Ama şuna karşıyım artık. İnsanlar bir bilgisayarın başına geçtiklerinde sadece facebook'a bakmaya başladılar. ya da sadece twitter'a. bence bu son derece yanlış. Ben bilgisayar açıldığında güncel hayatla ilgili de bir kaç araştırma yapılmasından yanayım. Gelecek hakkında bir kaç şey düşünmekten yanayım. Anı yaşamak güzeldir ama sadece bu yetmez. Biraz mantıklı düşününce insan aklı buna katılıyor deneyin. Düşünün.

Neyse düşünmeyin. Gereksiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.