Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

4 Ağustos 2012 Cumartesi

27# ATEMKO

ATEMKO'12. Yine yeni yeniden AIESEC'e devam sanırım. Ne kadar çok düşünsem o kadar çok istiyorum. Neden bilmiyorum, beni çeken ne? Neden her şeyi yapmak istiyorum AIESEC'te. Okulum da var lan benim. Hazırlığı geçemezsem ne olacak? Düşünmek bile istemiyorum. Ama şuan düşündüğüm önemli bir şey var=ATEMKO.

Yeni bir takımım daha oldu AIESEC Bursa'da. Caner Karaçayır önderliğinde, Ahmet Acar, Oğuzhan Bedir Işık, Gamze Güzel, İbrahim Kahraman, Aykut Erbaş, Soner Özler ile beraber. Mükemmel bir takım. Mükemmel bir kongre ve mükemmel işler yapacağız. Bize güveniyorum. Kısa ve net.

1 yorum:

  1. öle şeyler bizleri bekliyor ki :D Düşündükçe heyecanlanıyorum,içim içime sığmıyor.

    YanıtlaSil

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.