Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

3 Temmuz 2012 Salı

25# Atar Blogu musun nesin sen?

Ölüyorum sanırım artık. Dayanamıyorum ya. Yoruldum lan yoruldum. Neden yoruldum bilmiyorum buraya da yazmaya gerek yok. Harbiden gereksiz bu sefer. Ne zaman kafamı dağıtmam lazım desem bir şey çıkıyor yine kafamın içine ediyor. Bütün sorunlar üst üste geliyor. Bazen toplayamıyorsun da çözemiyorsun hepsini birikiyor da birikiyor.

Anladım ki, insanlarla uğraşmak gerçekten zormuş. Ben bugüne kadar yeterince uğraştım çok da zor değilmiş diyordum ama şu son 20 gün bana zor olduğunu gösterdi. Yetişemiyorum her şeye. Gücüm kalmadı. Resmen kendime güvenim kalmadı bazı zamanlar ya. Düşünme yetime kaybettiğim zamanlar oldu. 2 dakika geçici körlük yaşadığım zaman oldu. Duyu organlarımı kullanamadığım zamanlar oldu yuh lan. Hatırlayınca bir daha kötü oldum. Artık daha az düşünmek istiyorum her şeyi ama nasıl yapacağımı da bilmiyorum.

Hayatta her şeyi mükemmel yapacağım diye de uğraşmayacakmışsın mesela. Yapabildiğini yap gerisini kafana takma. Anahtar cümle bu olmalıymış. Bana bir çok şey kazandırdı şu son günlerim bana. Ne kadar zorlansam da ne kadar canım acısa da ne kadar dayanamıyorum desem de, unutamayacağım günler olmasını temenni ediyorum ve kısa tutuyorum iyi geceler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.