Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

20 Kasım 2011 Pazar

18# AIESEC'te olduğumu hissediyorum artık!

'AIESEC ne?' diye soranlar olacak. AIESEC'i kısaca anlatmak gerekirse (ne kadar zor olsa da yapısından bahsedebilirim.) bir öğrenci topluluğu. Üniversite öğrencileri. Her isteyen katılabilir. Ama şunu akıldan çıkartmamak gerekiyor. Herkes AIESEC'e göre değildir. AIESEC de herkese göre değildir. AIESEC öğrencilerin kendilerini geliştirmesi için fırsatlar sunan bir kuruluş. Yurtdışı stajları en önemli unsuru olmakla beraber, liderdik ruhunu, girişimciliği, topluluk önünde konuşabilmeyi geliştirebiliyor. Bu tabii ki kişiye bağlı. AIESEC'e ne kadar verirseniz o kadar alabilirsiniz. Bu sizin her zaman yararınıza olur.

Son şube toplantısında(19 Kasımdaki) 3 organizasyonun OC'leri(Komite üyeleri) açıklandı. OCP'ler (Proje başkanları) zaten belliydi. Mülakatlar yapılmıştı. Organizayonlardan biri 'Hug the World',  diğeri 'Break up the Barriers', bir diğeri 'AIESEC 39. yıl yemeği organizasyonu'. Hepsine 5 veya 6 tane OC seçileceğini tahmin ediyorduk.

İlk önce yemek organizayonun OC'leri açıklanmaya başlandı. 'Pata Pata'ları bütün şube beraber yaptık. Ben de yemek organizasyonun OC'lerinden biri olmuşum. Gerçekten mutluydum. Zaten Ömer dediklerinde şubede başka Ömer var diye baktım ama kimse yoktu. Beni çıkarttılar oraya. Heyecandan düzgünce konuşamadım bile. Bütün OC'ler açıklandıktan sonra herkesin suratında güzel tebessümler gördüm. Bazılarında tebessümü aşıp kahkalara dönüştüğü de olmadı değil.

Konfetiler havalarda uçuştu ama haberimiz yoktu ki o akşamki bütün pisliği yeni seçilen OC'ler temizlermiş. Her şey bitip herkes dağıldığında biz oraları topluyorduk. İşte ben dün akşam orada yaşadıklarımla artık kendimi bir AIESECer hissediyorum. Şimdiden böyleyse ATEMKO'ya(AIESEC Türkiye Eğitim ve Motivasyon Kongresi) gidersem döndüğümde nasıl hissederim bilmiyorum. Şimdi çalışmalar başlasın artık.


Ha unutmadan bu haftasonu 26 ve 27sinde AIESEC Weekend olacak bir de. Ben ve Ezgi arkadaşım da Marketing takımının sözcüleriyiz. Sunumumuz hazır. Umarım her şey çok güzel olacak :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Küfür falan etmezsiniz umarım. Buyrun.